نرم افزار XMedia Recode تبدیل فرمت
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار XMedia Recode تبدیل فرمت


1ـ آیا تابحال شده است که فایل تصویری جالبی را ازتلویزیون ضبط نموده اید. اما وقتی به موبایل خودتون انتقال داده اید موبایل آنرا بازنکرده باشد.

2ـ آیا تابحال فایل تصویری جالبی را دریافت کرده اید اما موبایل ، تلویزیون یا لب تاب یا کامپیوترتان انرا بازنکرده است.ما در اینجا نرم افزار توپ xmediarecode  مخصوص تبدیل فایل های ضبطی وتلویزیون و سی دی و غیره را به فایلهای موبایل و رایانه ای قرار داده ایم.که پسوند یا فرمت هایی مثلts.fly.mp4.mpg, و غیره را به پسوندهای مورد نیاز مثل 3gp و mpg , و غیره تبدیل میکند. .لازم به ذکراست پسوند 3gp را تمام موبایلها باز میکند..

3ـ شما کافیست بعد از دانلود نرم افزارxmediarecode فایل را ازحالت زیپ خارج کرده روی کلمه setup دوبار کلیک کنید و مراحل نصب را طی کنید. این نرم افزار هیچگونه رمزو پسوردی نمیخواهد.

4ـبعد از نصب کافیست نرم افزار را باز کرده روی open file کلیک و فایل خود را انتخاب کنید. بعددر قسمت file extension پسوند 3gp برای موبایل و mpgبرای تلویزیون یا لب تاب یا کامپیوتر انتخاب کرده و بعد add to gueueو بعد encode را در سربرگ بزنید. کار تمام است و فایل تبدیل میشود و در قسمت browsسیو میشود.


خرید و دانلود  نرم افزار XMedia Recode تبدیل فرمت






:: برچسب‌ها: کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: